۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۳۵۵۳
کارشناس مسائل سیاسی؛

9 دي روز مردودي خواص بي‌بصيرت است

کارشناس مسائل سياسي در شهرستان اردل با بيان اينکه 9 دي خطي است که دوست را از دشمن انقلاب جدا کرد، گفت: حماسه 9 دي روز مردودي خواص بي‌بصيرت و اوج بصيرت و ولايت‌مداري ملت انقلابي ايران اسلامي بود.
9 دي روز مردودي خواص بي‌بصيرت است
سيد اصغر حسيني کارشناس مسائل سياسي در شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت سال‌روز حماسه مردمي 9 دي روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، اظهار کرد: به‌راستي‌که  9 دي پيوند امت با ولايت بود و در اين روز مردم به حمايت از ولايت و آرمان‌هاي امام راحل (ره) به ميدان آمدند و همه نقشه‌هاي دشمنان را نقش بر آب کردند.

حسيني تصريح کرد: حماسه 9 دي برخاسته از دل ملت بود و متعلق به هيچ گروه و جناح خاص نيست بلکه متعلق به‌تمامي ملت است.

وي با بيان اينکه  9 دي خطي است که دوست را از دشمن انقلاب جدا کرد، افزود: حماسه 9 دي روز مردودي خواص بي‌بصيرت و اوج بصيرت و ولايت مداري ملت انقلابي ايران اسلامي و باطل‌السحر فتنه گران بود.

اين کارشناس مسائل سياسي با بيان اينکه 9 دي روزي است که مردم ايران نشان دادند با بصيرتند و در ميان گرد و غباري که فتنه گران به پا کرده اند هرگز راه امام و شهدا را گم نخواهند کرد افزود: دشمنان خارجي و فتنه گران سال‌ها برنامه‌ريزي کرده بودند تا به انقلاب و نظام ضربه بزنند، اما روشنگري، شجاعت و برخورد انقلابي مقام معظم رهبري حماسه  9 دي را خلق کرد تا اين فتنه بزرگ خنثي شود.

حسيني با اشاره به درايت مقام معظم رهبري در جريان فتنه سال  88 افزود: در اين فتنه تمام سرويس‌هاي اطلاعاتي غرب با سران فتنه همکاري کردند، اما ناکام ماندند.

انتهاي پيام1026ج /570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۴:۰۹

29 Dec 2019