کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل؛

بسيج سازندگي، مظهر ايثار و فداکاري است/ جهادگران بسيجي پناهگاه امن مردمي هستند

24 مرداد 1398 ساعت 9:50

امام جمعه شهر اردل گفت: جهادگران بسيجي پناهگاه امن مردمي هستند و راهشان همان راه شهداست که اين نشان دهنده زنده بودن انقلاب اسلامي است.


حجت الاسلام  مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل  در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز، در خصوص خدمات گروه هاي بسيجي و فعاليت هاي عام المنفعه جهادگران اظهار داشت:راه حق بدون مجاهدت پيموده نخواهد شد،قطعا آن جامعه اي که مي خواهد توحيدي زندگي کند وصاحب عزت وعظمت شود نيازمند روحيه جهادي در حاکمان ومسئولان است و اين حرکت گروه هاي جهادي هم سازندگي فردي وهم اباداني جامعه را در پي خواهد داشت.

حجت الاسلام بهرامي اظهار کرد:جهادگران بسيجي به عنوان يک مجموعه ايماني واکنش سريع و بازو و پناه مردم براي همه معادلات اداري و تقاضاهاي دنيايي ، فداکارانه حضور پيدا کردند که اين نشان دهنده زنده بودن انقلاب اسلامي است.

وي خاطرنشان کرد : به اعتقاد بنده ما بايد نهادهايي مانند بسيج سازندگي و ساير دستگاههاي هم عرض  آن را که جوشش دروني آن ايثار و فداکاري ملت عزيز ايران براي عدالت اجتماعي و رساندن خدمت به محرومين و آسيب زده هاست، را زنده کنيم.

حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه امروز اين مسئله نياز جامعه اسلامي ماست، بيان کرد: از سوي رسانه ها و مسئولين شنيدم تجمع بزرگي قرار است جهت تجليل از جهادگران بسيجي و با قرائت پيام رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

وي تاکيد کرد : ان شالله اين همايش و تداوم برگزاري آن تبديل به يک نهاد بسيار مهمي شود تا از کانال آن يک الگوي بسيار خوب و مناسبي براي مردم دنيا ارائه دهيم.

اين امام جمعه يادآور شد: انتظار مي رود به وسيله برگزاري اين همايش و ارائه الگو و راهکار مناسب بتوانيم حل مشکلات مردم را با تدبير و عقل جهادي و انقلابي را حل نماييم.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 42662

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/42662/بسيج-سازندگي-مظهر-ايثار-فداکاري-جهادگران-بسيجي-پناهگاه-امن-مردمي-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir