کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحليلگر مسائل سياسي؛

پيام رهبر انقلاب اسلامي به آمريکا اوج عزت و صلابت ملت ايران بود

26 خرداد 1398 ساعت 17:58

تحليلگر مسائل سياسي گفت: پيام رهبر انقلاب اسلامي به آمريکا اوج عزت و صلابت و برزگ زريني در تاريخ مقاومت ملت ايران است.


دکتر خداداد خدادادي  تحليلگر مسائل سياسي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به ديدار نخست وزير ژاپن با مقام معظم رهبري اين ديدار را بسيار مهم و تاريخي ارزيابي کرد و افزود: پيام مقام معظم رهبري به آمريکايي‌ها برزگ زريني است در تاريخ مقاومت ملت ايران است، اين پيام يک پيام عادي نبود و بسيار مهم بود، پيام مقاومت و ايستادگي در برابر زياده‌خواهي‌هاي استکبار جهاني بود.

خدادادي افزود: ايران سربلند بود و به‌واسطه اين پيام قدرتمند و با اقتدار مقام معظم رهبري در جهان سربلندتر شد، کدام‌يک از رهبران جهان را سراغ داريد که اينطور قاطعانه در برابر استکبار جهاني بايستد و دست رد به سينه آن بزند، رهبري واقعاً حرف دل مردم ايران را زد و نشان داد که شاگرد به‌حق مکتب مقاومت امام(ره) است.

وي اظهار کرد:آمريکا تلاش مي کند با اين حرکت خود به جهانيان اعلام کند ما خواهان مذاکره هستيم اما ايران نمي پذيرد.
خدادادي بيان کرد: سفر نخست وزير ژاپن به ايران بيانگر ضعف و در بن بست قرار گرفتن آمريکا و نشان از عزت مردم بزرگوار ايران است.

تحليلگر مسائل سياسي اضافه کرد: آمريکا از طرفي پيام مذاکره با ايران را ارسال مي کند از طرفي ديگر تحريم هاي خود بر عليه کشور را تشديد مي کند.

وي يادآور شد: نپذيرفتن پيام رئيس جمهوري آمريکا از سوي رهبر معظم انقلاب موضوعي اصولي، انقلابي و ستودني است و عزت ايرانيان را دوچندان کرد.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 42277

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/42277/پيام-رهبر-انقلاب-اسلامي-آمريکا-اوج-عزت-صلابت-ملت-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir