۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۲۱۹۶
نماينده ولي فقيه چهارمحال و بختياري:

رفع محروميت مناطق صعب العبور ديناران نيازمند اقدام اساسي است

نماينده ولي فقيه چهارمحال و بختياري گفت: رفع محروميت مناطق محروم و صعب العبور منطق ديناران از توابع شهرستان اردل نيازمند اقدام اساسي است.
رفع محروميت مناطق صعب العبور ديناران نيازمند اقدام اساسي است
حجت الاسلام والمسلمين نکونام نماينده ولي فقيه چهارمحال و بختياري در حاشيه سفر يک روزه به مناطق محروم ديناران در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:خدمت رساني به مردم مناطق محروم از وظايف مسئولين است.

نکونام افزود:مناطق محروم ديناران از مناطقي است که از کمترين امکانات رفاهي بهره مند است لذا توقعاتي که از نهادها و دستگاه هاي خدمت رسان داريم، برآوردن نيازها و مشکلات مردم اين منطقه است.

وي با بيان اينکه رفع محروميت مناطق محروم و صعب العبور منطقه ديناران از توابع شهرستان اردل نيازمند اقدام اساسي است اظهار کرد: مشارکت همگاني و مردمي در راستاي رفع مشکلات نياز هست و اميد است که همه با همکاري و تعامل و توسعه مشارکت ها بتوان راهگشاي مشکلات محرومين باشيم.

نماينده ولي فقيه چهارمحال و بختياري  با اشاره به نامناسب بودن جاده ارتباطي روستاهاي شترخوس،ليمه،بادره،دم آب دهستان دينارن گفت:با توجه به اينکه وضعيت نامطلوب جاده‌هاي اين مناطق سبب ايجاد مشکلاتي در انتقال و جابه‌جايي بيماران و رفت و آمد مردم اين منطقه  شده است، بايد يک حمايت ويژه و اساسي نسبت به بازسازي جاده‌ها انجام گيرد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۷:۰۰

27 Dec 2019