۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۲۰۹۹۱
معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان از فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر در قالب طرح های اشتغال و اقتصاد مقاومتی خبر داد.
فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی
محمد حسین آذر معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار کرد: در حال حاضر اقتصاد ما آسیپ پذیر است و اقتصاد مقاومتی راهکاری است برای مقابله با این آسیب پذیری.

آذر افزود: مولفه های اقتصاد ما باید طوری برنامه ریزی شود تا این اقتصاد بتواند در برابر هر گونه توطئه و تحریم دشمن مقاومت کند و تنها راهکار در این زمینه اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ما از هر گونه وابستگی به بیگانگان رهایی می یابیم و با فکر و برنامه ریزی و اتکا به توان داخلی خود به اقتصادی پویا و داخلی دست می یابیم.

آذر با اشاره به ظرفیت های شناسایی شده در استان جهت پیاده سازی اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: بسیج و سپاه با پیشگامی در این خصوص زمینه فعالیت در عرصه های کشاورزی، باغداری، صنایع دستی، صنایع تبدیلی، دام سبک و سنگین، شیلات و پرورش ماهی و... را فراهم کرده است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال و اقتصاد مقاوتی در استان اظهار کرد: تا پایان دی ماه سال جاری ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تسهیلات در زمینه اشتغال ارائه شد که زمینه اشتغال ۳۷۰ نفر را فراهم کرده است.

آذر افزود: همچنین بیش از ۷۲ میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی تخصیص یافت که زمینه اشتغال ۷۸۰ نفر را فراهم می کند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۶:۲۵

4 Jan 2020