۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۱۵۴۱۴
نائب رئيس شوراي اسلامي شهر شهرکرد:

جوانان در بستر فرهنگی به اثبات توانمندي خود می رسند

باید بستری فراهم شود تا جوانان در عرصه های اجتماعي و هنري خود را اثبات کنند نه اینکه بخواهند از نظر نوع پوشش خود را اثبات کنند.
جوانان در بستر فرهنگی به اثبات توانمندي خود می رسند
به گزارش جهانبین نیوز، نائب رئيس شوراي اسلامي شهر شهرکرد در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار مشکات برين، در زمينه اهميت حجاب و عفاف و فضاسازي تبليغاتي و فرهنگي در همه مسيرهاي منتهي به تفرجگاهاي شهرستان شهرکرد و اماکن عمومي اظهار داشت: حجاب و عفاف بحث گسترده اي است که در يک بعد به نتيجه مطلوب نمي رسيم و اينکه فقط بخواهيم وضعيت ظاهري و نوع پوشش را در نظر بگيريم به تنهايي کافي نيست.

وي افزود: نگاه صرفا به نوع پوشش نتيجه مطلوب نمي دهد بلکه از نظر نوع رفتار و حضور در مراکز عمومي و اجتماعي بايد ملاحظات شرعي رعايت شود.

فتح اللهي با اشاره به نوع فعاليت هاي بانوان با رعايت پوشش و حيا، بيان کرد: بايد مکان هاي براي عرصه فعاليت بانوان در نظر گرفته شود تا در محيط هاي مناسب علايق و فعاليت هاي خود را انجام دهند که متاسفانه اين امر به شايستگي انجام نشده است.

وي ادامه داد: پارک بانوان شهرکرد مجموعه ورزشي بزرگي است که مورد استقبال قرار گرفته و اگر تصور کنيم دختر بچه دوچرخه سواري و اسکيت مي کند و  حقیقت آن است که بعد از سن بلوغ اين فعاليت ها کمتر و يا به کل قطع مي شود.

نائب رئيس شوراي اسلامي شهر شهرکرد افزود: نهايتا دختران ما نياز دارند به سلامت جسمي خود بپردازند قبل از اينکه ذهنشان به نوع پوشش هاي نامتعارف مشغول شود.

فتح اللهي تصريح کرد: بايد قبل از نوع پوشش به مسائل عميق تر هم پرداخته شود بدون اينکه مشکلي ايجاد شود انرژي جوان تخليه شود و خود را در مباحث اجتماعي و هنري اثبات کند تا اينکه بخواهد از نظر نوع پوشش خود را اثبات کنند.

وي گفت: بعضي افراد سعي در انتخاب پوششي هستند که هم سن و سالان به آن توجه کنند اگر در شرايط و بستر درست خود را نشان دهد خيلي کمتر شاهد نابهنجاري پوشش خواهيم بود و شرايطي ايجاد مي کنيم تا جوانان به اثبات توانمندي خود برسند که کنارش کار فرهنگي لازم است.

نائب رئيس شوراي اسلامي شهر شهرکرد در پايان خاطر نشان شد: جوانان بايد با اجراي کار فرهنگي متوجه شوند با انتخاب پوشش نادرست در تيرس آسيب ها ي متعددي قرار خواهند گرفت که جبران ناپذير است.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۰:۲۱

27 Dec 2019