۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۵۷۷۷
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان؛

بحران اقتصادی و وضعیت معیشت دغدغه این روزهای مردم /توزيع سيصد بسته کمک معيشتي توسط سپاه در شهرستان فارسان

در دور جديد کمک هاي مومنانه، به همت سپاه ناحيه فارسان 300 بسته کمک معيشتي بين خانواده هاي آسيب ديده از کرونا در شهرستان فارسان توزيع شد.
به گزارش جهانبین نیوز، به همت سپاه ناحيه فارسان در مرحله جديدي از کمک هاي مومنانه، 300 بسته کمک معيشتي بين خانواده هاي آسيب ديده از کرونا در شهرستان فارسان توزيع شد.
 
حميد يزداني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: ارزش ريالي هر بسته کمک معيشتي نزديک به 350 هزار تومان بوده و شامل برنج، روغن، تن ماهي، ماکاروني، رب گوجه و.... مي باشد که مي تواند حداقل کمي از مشکلات خانواده هاي نيازمندي که به خاطر شيوع ويروس کرونا زندگي و کسب و کار آنها دچار اختلال شده را بکاهد.
 
يزداني خدمت به مردم را مايه مباهات و افتخار دانسته و عنوان کرد : وضعيت معيشتي مردم اصلا در وضع مناسبي نيست و کرونا باعث شده تا فشار مشکلات بر دوش خانواده ها دوچندان باشد.
 
وي تصريح کرد: متاسفانه مسئولان اجرايي نيز به جاي اينکه در ميان ميدان به حل مشکلات بپردازند يا به تفسير تاريخ پرداخته و صلح امام حسن عليه السلام  را بهانه و دستاويزي براي مقاصد شوم خود و مذاکرات و سازش با دشمن مي کنند و يا سعي مي کنند تا ترس خود را عقلاني جلوه دهند و به بازي هاي سياسي بپردازند و در اين بين مردم مانده اند و بار مشکلات.
 
وي گفت: همانطور که رهبر انقلاب بارها فرموده اند همه ما بايد با با همدلي و اتحاد در کنار يکديگر بايستيم و با رعايت پروتکل ها تلاش کنيم تا هرچه سريعتر سايه شوم اين ويروس از سر ملت مان برداشته شود و مردم به روال عادي زندگي خود بازگردند.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۴:۱۱:۴۵

29 Mar 2024