۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۴۵۶۳۳
با گراميداشت ياد شهيد موسي حسيني زاده؛

يادواره شهداي «آبروي محله و افتخار کوچه» در اردل برگزار شد+تصوير

يادواره شهداي «آبروي محله و افتخار کوچه» با گراميداشت ياد شهيد سيد موسي حسيني زاده در شهر اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ يادواره شهيد سيد موسي حسيني زاده  با هدف قدرداني از خانواده‌هاي شهدا، ترويج فرهنگ ايثار و معرفي حماسه‌ها و فداکاري‌هاي شهيدان به نسل امروزي با عنوان «آبروي محله» با حضور امام جمعه  شهر اردل ، فرماندهي انتظامي و فرماندهي سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل، اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا، يادگاران دفاع مقدس و مسئولان شهرستاني در مقابل خانه اين شهيد بزرگوار شهر اردل برگزار شد.

امام جمعه شهر اردل در اين آيين معنوي با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهدا بعد از شهادت خود، با ايجاد فضايي معنويي، يادآور مسئوليت هاي سنگين در جامعه هستند.

حجت‌الاسلام مهرداد بهرامي با بيان اينکه برگزاري يادواره شهدا، کمترين اداي حقي است که ما به شهدا داريم، اظهار داشت: برگزاري يادواره شهدا، صداي بيدارگري است که ما را از خواب غفلت بيدار مي کند تا به مسئوليت هايمان در قبال کشور و انقلابمان هوشيارتر عمل کنيم.

وي بر ضرورت تبيين و فرهنگ سازي بيشتر فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تاکيد کرد و افزود: انچه امروز بايد در جامعه بسط داده شود همين فرهنگ مقاومت، ايثار و شهادت طلبي است چرا که دشمن از روحيه عاشورايي و شهادت طلبي جوانان انقلابي و متعهد ما هراس دارد.
 
انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۱۶:۲۸

29 Mar 2024