۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۵۶۰۲
گزارش تصويري؛

مراسم تجديد ميثاق با شهداء و عطرافشاني گلزار شهداي لردگان

به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت ياد و خاطره ايثارگريها و جانفشاني‌هاي رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس مراسم غبارروبي و عطرافشاني مزار شهداي لردگان برگزارشد.
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت ياد و خاطره ايثارگريها و جانفشاني‌هاي رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس مراسم غبارروبي و عطرافشاني مزار شهداي لردگان برگزارشد.
 
محمد روزدار رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس در اين مراسم گفت: غبار روبي مزار شهدا براي ما تذکري است تا در قلب‌هاي خود غباري که اهداف شهدا را گرفته است را از بين ببريم.

اين جانباز سرافراز با بيان اينکه امروز هر چقدر به وظيفه خود خوب عمل کنيم به همان اندازه قدردان خون شهدا خواهيم بود، افزود: اگر به اندازه دنيا و آخرت تلاش کنيم تا يک قطره از زحمات شهدا را جبران کنيم نخواهيم توانست. چرا که آنها تمام هستي خود را که جانشان بود در طبق اخلاص نهادند تا امروز همه ما در آسايش زندگي کنيم.

وي ياد آور شد: در کنار تک تک شهدا که مي‌نشينيد و فاتحه مي‌خوانيد احساس کنيد در مقدس‌ترين نقطه دنيا نشسته‌ايد و ما هم با شما عهد و پيمان مي بنديم که براي دفاع از مملکت سنگرهاي علم و دانش را خالي نگذاريم و سرباز و مطيع ولايت و عاملان به وصيت شهدا باشيم.

انتهای پیام/630ل


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۰۷:۱۴

28 Mar 2024