۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۵۰۵۳
امام جمعه لردگان؛

تشكّل نيروهاى اسلام از برکات نماز جمعه است

حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: تشكّل نيروهاى اسلام يکي ديگر از برکات نماز جمعه است و اين عبادت، به نوعى مسلمانان را بر محور عبادت و نماز، شکل و يكپارچگى مى بخشد و مايه ارعاب دشمنان اسلام و خنثى شدن توطئه هاى تفرقه افكنانه و شايعه هاى آنان است .
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در اين ديدار به آثار و برکات سازنده تربيتي واجتماعي نماز جمعه اشاره نمود و گفت: تقويت روحيّه اخوت و برادرى يکي از اين آثار است، چرا كه همه ، از هر جا، در يك مکان گرد مى آيند اين تجمّع هفتگى مسلمانان تقويت روحيّه اخوت و برادرى افزايش ميدهد.
 
وي اشاره داشت: پايگاه هاي بسيج بهترين بازوان نماز جمعه هستند، لذا بسيجان مي توانند در برگزاري برنامه هاي فرهنگي ستاد هاي نماز جمعه ياري و کمک کنند.

تاج زاد بيان داشت: تشكّل نيروهاى اسلام يکي ديگر از برکات نماز جمعه است و اين عبادت، به نوعى مسلمانان را بر محور عبادت و نماز، شکل و يكپارچگى مى بخشد و مايه ارعاب دشمنان اسلام و خنثى شدن توطئه هاى تفرقه افكنانه و شايعه هاى آنان است . 
 
امام جمعه لردگان تصريح کرد: مردم در نماز جمعه از مسائل سياسى كشور خود و جهان با خبر مى شوند و با آشنايى به وظايف اجتماعى خويش، در صحنه اجتماع حضور بيشتر مى يابند.
 
وي اشاره داشت: نماز جمعه بهترين جاى دعوت مردم براى جهاد و دفاع و حلّ مشكلات اجتماعى و يارى رسانى به ديگران است و بايد هر چه با شكوهتر و پر محتواتر اقامه شود.

انتهای پیام/630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۵۰:۳۲

19 Jul 2020