۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۴۵۲۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان؛

سه هزار بسته معيشتي بين خانواده‌هاي آسيب در شهرستان فارسان توزيع شد

حميد يزداني فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: از دوم اسفند‌ماه هم‌زمان با ديگر نقاط کشور جلسات مبارزه با کرونا ويروس در شهرستان فارسان نيز برگزار و از فروردين با رياست امام‌جمعه شهرستان و همکاري سپاه و فرمانداري، ستاد و قرارگاه پشتيباني شهرستان در راستاي اجراي همايش همدلي و مواسات تشکيل شد.

وي به بسته‌هاي معيشتي اشاره کرد و گفت: سه هزار بسته معيشتي آماده‌سازي شد که 1500 بسته توسط سپاه و 1500 بسته به همت موکب حضرت قمر بني‌هاشم (ع) شهرستان و مؤسسات خيريه فارسان تهيه و توزيع شد.
 
وي به پرداخت وام قرض‌الحسنه 250 ميليون توماني اشاره کرد و گفت: يکي از خيران شهرستان اين مبلغ را در اختيار بانک رسالت قرار داده که با رايزني‌هاي موکب حضرت بني‌هاشم (ع) مبلغ 2 ميليون وام قرض‌الحسنه با کارمزد 2 درصد به 25 نفر از آسيب ديدگان و نيازمندان شهرستان پرداخت خواهد شد.
 
يزداني بيان کرد: يک شيعه از کشور کويت مبلغ 600 ميليون تومان را باهدف کمک به 218 نفر از ايتام در اختيار کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان فارسان قرار داده است که اين اداره مبلغ 2 ميليون و 750 هزار تومان به‌حساب 218 نفر واريز کرده است.

وي بيان داشت: توزيع بسته‌هاي کمک معيشتي تنها يکي از راه‌هاي کمک‌رساني است و از افراد داراي توان مالي مناسب تقاضا دارم به‌صورت ناشناس بدهي افراد آبرومندي که توانايي مالي پرداخت بدهي خود به مغازه‌دارها را ازدست‌داده و ندارند بپردازند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۲۶:۵۴

28 Mar 2024