۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۴۲۳۳
فرمانده سپاه شهرستان فارسان:

قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا نیازمند همکاری سازمان های مردم نهاد

حمید یزدانی فرمانده سپاه شهرستان فارسان گفت: طرح فاصله‌گذاري اجتماعي براي مقابله با بيماري کرونا يکي از طرح‌هاي مهم دولت براي پيشگيري از ويروس کوئيد ۱۹ در کشور است که علي‌رغم اقدامات سخت‌گيرانه به‌خوبي انجام مي‌شود.
به گزارش جهانبین نیوز؛ در راستاي اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان، به همراه حجت‌الاسلام ملک پور، فرماندار شهرستان فارسان،فرمانده نيروي انتظامي و ديگر مسئولين شهرستان از تورهاي ايست و کنترل در ورودي‌هاي شهرستان فارسان بازديد ميداني کرده و از بسيجيان و عوامل اجرايي آن تقدير و تشکر به عمل آوردند.

حميد يزداني فرمانده سپاه شهرستان فارسان در بازديد از مبادي ورودي و خروجي شهرستان در راستاي اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي که پيرو مصوبه ستاد ملي مقابله با کرونا از ۸ فروردين اجرايي مي‌شود، افزود: جاي خرسندي دارد که با هماهنگي دستگاه‌هايي که در اجرا مسئوليت دارند، اين طرح در حال اجرا است و همراهي خوبي بين نيروهاي انتظامي، ثبت‌احوال، هلال‌احمر، نمايندگان فرماندار وجود دارد.

وي بيان داشت: نيروهاي بسيجي حوزه امام علي (ع) از زمان اجراي طرح مبادي ورودي شهرستان فارسان را در کنترل خود قرارگرفته‌اند و با حضور مستمر در اجراي منظم اين طرح تلاش مي‌کنند.

یزدانی گفت: از سازمان‌هاي مردم‌نهاد به‌ويژه جوانان درخواست مي‌شود که همراهي لازم را داشته باشند تا هر چه سريع‌تر زنجيره شيوع کرونا در استان و به‌تبع آن کشور، قطع شود.

به گزارش جهانبین نیوز؛ ويروس کرونا که به‌طور رسمي کوويد – ۱۹ نام دارد، نخستين بار در شهر ووهان چين شناسايي شد تاکنون به ۱۹۹ کشور سرايت کرده و سازمان بهداشت جهاني را برآن داشته است تا وضعيت فوق‌العاده اعلام کند.

هدف از اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي کمک به قطع زنجيره انتقال ويروس با کاهش تماس و نبود برگزاري اجتماعات و حذف ترددهاي غيرضروري در کشور و استان البرز است.

 شيوه اجراي اين طرح به اين صورت بوده که صرفاً افراد بومي و مقيم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غير ساکن ممنوع است.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۱۵:۰۲

6 Apr 2020