۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۴۱۱۹
مسئول مرکز فرهنگي تبيان شهرستان فارسان

توليد روزانه بيش از 2 هزار ماسک در شهرستان فارسان/ بانوان همچون دوران دفاع مقدس با کرونا نبرد مي کنند

مسئول مرکز فرهنگي تبيان شهرستان فارسان گفت: کمبود لوازم بهداشتي همچون ماسک اين روزها باعث شده خياط‌هاي فارساني نیز به‌صورت خودجوش و داوطلبانه راهي ميدان مبارزه با این ويروس شوند.
روح‌الله اميريان فارساني در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در مورد کمپين مردمي توليد ماسک رايگان در شهرستان فارسان گفت: نيرو‌هاي جهادي برگرفته از خود مردم هميشه در همه عرصه‌ها و مشکلات پشتيبان جامعه هستند و در اين برهه با توجه به شيوع کرونا در کشور و‌ افزايش تقاضاي ماسک و کمبود عرضه، اين نيروها تا شکست کامل ويروس کرونا در ميدان حضور دارند و به ياري خدا و با عزم و اراده جمعي و روحيه جهادي و انقلابي کرونا را شکست خواهند داد.
 
وي بيان داشت: کمبود لوازم بهداشتي همچون ماسک اين روزها باعث شده خياط‌هاي فارساني به‌صورت خودجوش و داوطلبانه راهي ميدان مبارزه با ويروس شوند و روزانه 2000 هزار ماسک توليد کنيم.
 
وي عنوان داشت: با شيوع ويروس کرونا تقاضاي مردم براي خريد ماسک چندين برابر شده که با توجه به ميزان توليد معمول اين کالا، شاهد کمبود آن در داروخانه‌ها شده‌ايم به‌طوري‌که در ورودي بيشتر داروخانه‌ها با اين نوشته مواجه مي‌شويم، ماسک موجود نيست، اما مسجد جامع، پايگاه مقاومت شهدا با همکاري بيت الزهرا و موسسه قرآني تبيان در اين شرايط بيکار ننشسته و با ايجاد کارگاه‌هاي توليد ماسک رايگان با عنوان طرح بزرگ سراج، دوشادوش سربازان سلامت به جنگ با ويروس کرونا رفته و با توليد ماسک همچون دوران جنگ فعاليت‌هاي پشتيباني را آغاز کردند.
 
وي اظهار داشت: اين طرح از دو هفته پيش با پيگيري نيروهاي انقلابي به محوريت امام‌جمعه شهرستان فارسان حجت‌الاسلام محسن ملک پور در حال انجام مي‌باشد.
 
وي توليد جهادي ماسک و حمايت مردم و بسيجيان پايگاه سطح شهرستان فارسان براي مقابله با ويروس کرونا را قابل‌تقدير دانست و گفت:وجود سايت طرح ملي فناوري سامانه پرتودهي گاما در استان چهارمحال و بختياري، کار استريل کردن ماسک‌هاي توليدي توسط گروه‌هاي جهادي اين مرکز را راحت کرده است؛ و تمام ماسک‌هاي توليد پس از استريل شدن توزيع مي‌شود.
 
وي از خيرين براي مشارکت در توليد ماسک دعوت کرد و افزود: تمامي وسايل دوخت ماسک فراهم‌شده و کارگاه توليد ماسک بيشتر به پارچه و کش نيازمند است.
 
وي يادآور شد: از همه شهروندان مي‌خواهيم که نکات بهداشتي و توصيه‌هاي پزشکي را با جديت هر چه بيشتر رعايت کنند تا شاهد جلوگيري از شيوع بيشتر اين بيماري و ريشه‌کن شدن آن باشيم.
 
وي به نقش زنان اشاره داشت و گفت: زنان در کنار ايفاي نقش مادري، همسري و تحکيم بنيان‌هاي خانواده، با حضور در کارگاه‌هاي توليدي جزو يکي از ستون‌هاي ستاد پشتيباني مبارزه با ويروس کرونا محسوب مي‌شوند و نمي‌توان از نقش آنان در جلوگيري از شيوع ويروس اين بيماري چشم‌پوشي کرد .

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۵۴:۰۷

29 Mar 2024