کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان:

گندزدایی و ضدعفونی معابر در شهرستان فارسان/ امروز سپاه مانند همیشه در کنار مردم است

14 اسفند 1398 ساعت 12:18

حمید یزدانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان از ضدعفونی خیابان‌ها، معابر شهری و اماکن عمومی شهر فارسان در این هفته خبر داد و گفت: در صورت پایدار بودن شرایط جوی در روزهای آتی عملیات گندزدایی و ضدعفونی در جهت مبارزه با ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.


حميد يزداني فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اعلام اين خبر اظهار داشت: با توجه به شيوع ويروس کرونا و نگراني شهروندان از ابتلا به اين بيماري، مجموعه سپاه اقدامات پيشگيرانه را در دستور کار قرار داده است.
 
وي خاطرنشان کرد: بر اين اساس از روز گذشته نيز عمليات ضدعفوني و گندزدايي خيابان‌ها و معابر عمومي را شروع کرده‌ايم.
 
وي ادامه داد: عدم همکاري برخي خودروها و مردم کار را براي ما مشکل مي‌کند لذا از مردم خواهش مي‌کنيم با توجه به اينکه اين محلول بايد پس از تهيه به‌سرعت پوشش آن به‌صورت مه يا اسپري انجام شود و به هدر نرود، مردم همکاري کنند که اين کار به سود آن خواهد بود.
 
وي از آمادگي سپاه در تمام ساعات شبانه‌روز براي کمک به دستگاه‌هاي دولتي در زمينه مقابله با کرونا خبر داد و گفت: امروز سپاه مانند هميشه در کنار مردم است و اعلام آمادگي کرده در کنار دانشگاه علوم پزشکي قرار گيرد تا با تدابير انجام‌شده، موضوع ويروس کرونا را کنترل کنيم.
 

هيچ‌گونه مورد مثبت کرونا در شهرستان ثبت‌نشده است

مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگارجهانبین نیوز،گفت: ما با مردم شفاف هستيم و هيچ‌گونه مورد مثبت کرونا در شهرستان ثبت‌نشده است.
 
وي افزود: از همه مردم شهرستان فارسان درخواست دارم به‌عکس ها و شايعات در فضاي مجازي توجه نکنند نگران نباشند و موارد بهداشتي را رعايت کنند و اخبار مربوطه را از رسانه ملي کشور و شبکه استاني جهان‌بين دريافت نمايند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 44028

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/44028/1/گندزدایی-ضدعفونی-معابر-شهرستان-فارسان-امروز-سپاه-مانند-همیشه-کنار-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir