۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۳۶۴۵
صبح امروز صورت گرفت؛

نام گذاری بلوار ورودی شهر لردگان به نام سردار سپهبد قاسم سلیمانی

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از رونمایی تابلو بلوار ورودی شهر لردگان به نام سردار سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان لردگان مصوب شد که بلوار ورودی شهر لردگان به نام سردار سپهبد قاسم سلیمانی نام گذاری شود.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید عزیز لازم است گفت: نام گذاری بلوار و یا خیابان به نام این شهید کمتر کاری است که در مقابل رشادت و ایارگری های شهید سلیمانی می توان انجام داد.

سردار اکبری گفت: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی یک شخصیت بسیار بزرگ در سپاه اسلام و اسوه مقاومت بود و ۴۱ سال از عمر پربرکت خویش را عاشقانه صرف خدمت به نظام و انقلاب کرد و نقش آفرینی ایشان در مبارزه و شکست داعش و استکبارستیزی برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه زبان از گفتن ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی قاصر است، افزود: ایشان همواره در مسیر مبارزه با دشمن عاشق شهادت بود و به آرزوی دیرینه خود رسید و اکنون بسیاری از آزادی خواهان در سراسر جهان سوگوار ایشان هستند.

سردار اکبری ادامه داد: آمریکا از ترس هیچگاه در میدان جنگ جرات رویارویی با سردار قاسم سلیمانی را نداشت و در شرایطی که به همراه همرزمانش با دعوت رسمی دولت عراق به این کشور رفته بودند، ناجوانمردانه آن‌ها را ترور کرد.  

وی با بیان اینکه انقلاب در این برهه زمان شخصیت بسیار بزرگی را از دست داد خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای مخلص  زیادی در سپاه، ارتش و بسیج به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) مشغول خدمت به نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لردگان مصوب شد بلوار ورودی شهر لردگان به نام "شهید سردار سلیمانی" نام گذاری شود، خاطرنشان کرد: در راستای پاسداشت ایثارگری‌های این شهید والامقام، ورودی شهر لردگان به نام "شهید قاسم سلیمانی" مزین شد.

به گزارش جهانبین نیوز؛  آیین رونمایی از بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مسئولین شهرستان لردگان و فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) صورت گرفت.

انتهای پیام/630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۵۲:۱۹

20 Apr 2024