کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصويري/

سوگواره شهید سلیمانی در فارسان

14 دی 1398 ساعت 13:58

مراسم گراميداشت شهيد سردار سپهبد قاسم سليماني امروز با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان فارسان در مسجد و مصلا امام حسين (ع) اين شهر برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز مراسم گراميداشت شهادت سردار سرافراز اسلام قاسم سليماني امروز با حضور مسئولان شهرستان و جمع کثيري از مردم ولايتمدار فارسان در مسجد و مصلا امام حسين (ع) برگزار شد.

مشابه اين مراسم در ديگر مساجد و شهرستان نيز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و مردم شهيدپرور و انقلابي شهرهاي مختلف در پي شهادت سردار سليماني به سوگواري پرداختند.

 انتقام بسيار سختي از آمريکائيها خواهيم گرفت

فرمانده سپاه ناحيه فارسان در مصاحبه با خبرنگار افتخاري ما پيرامون شهادت سردار شهيد قاسم سليماني ضمن تبريک و تسليت به ملت غيور ايران و تمامي مجاهدان راه حق گفت: آمريکائي ها پاي خود را بسيار فراتر از حدشان گذاشتند و قطعا اين اقدام آنها بدون پاسخ نخواهد ماند.

حميد يزداني با اشاره به پيام رهبر معظم انقلاب پيرامون شهادت سردار دلها گفت: سردار سليماني چهره اي شناخته شده براي جهان اسلام و تمامي مجاهدان جبهه مقاومت بود و هم اکنون تمامي دليرمردان جبهه مقاومت خواهان انتقام خون شهيد سليماني هستند.

وي تصريح کرد: سردار شهيدسليماني بارها و بارها طعم تلخ شکست و حقارت را به آمريکايي ها چشانده بود و اين اقدام نيز ناشي از حقارت و خباثت و پليدي سران دولت آمريکاست اما آنها بايد بدانند که راه سردار سليماني همچنان باقي است و ما رهرو راه اين سردار بزرگ هستيم.

وي گفت: ترامپ نادان مدعي شده که اين اقدام را براي حفاظت از جان سربازان آمريکايي انجام داده اما بايد بداند که با اينکار ديگر هيچ آمريکايي در منطقه امنيت نخواهد داشت و ديگر هيچ جايي در منطقه براي آمريکائي ها و متحدانشان امن نخواهد بود و هيچ راه فراري نيز براي آنها وجود ندارد. آنها بايد تقاص کارشان را پس بدهند و انتقام ما بسيار سخت خواهد بود.


کد مطلب: 43608

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/43608/1/سوگواره-شهید-سلیمانی-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir