۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۳۴۹۹

نهم دی ماه روزی بود که مردم در میان گرد و غبار فتنه راه را گم نکردند

رئيس شوراي هماهنگي تليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: نهم دي سال 88 روزي است که مردم ايران اسلامي‌نشان دادند دشمنان انقلاب اسلامي را به خوبي مي‌شناسند و هرگز فريب حيله‌هاي آنان را نمي خورند، اين روز که تاريخ ايران آن را به خوبي ثبت کرده است.
به گزارش جهانبین نیوز؛ دومين جلسه هماهنگي بزرگداشت حماسه 9 دي روز بصيرت با حضور مسئولين شهرستان در محل  دفتر نماز جمعه شهر اردل برگزارشد.

حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تليغات اسلامي شهرستان اردل در اين جلسه به توطئه‌هاي دشمنان در براندازي نظام جمهوري اسلامي و هوشياري و استقامت مردم در طي سالهاي استقرار اين نظام الهي اشاره کرد و گفت: نهم دي سال 88 روزي است که مردم ايران اسلامي‌نشان دادند دشمنان انقلاب اسلامي را به خوبي مي‌شناسند و هرگز فريب حيله‌هاي آنان را نمي خورند، اين روز که تاريخ ايران آن را به خوبي ثبت کرده است مردم اين ديار نشان دادند که با بصير تند و درميان گردو غباري که فتنه گران به پا کرده اند هرگز نه راه را گم مي‌کنند و نه دست از ولايت فقيه و آرمان هاي انقلاب اسلامي بر مي دارند.

بابادي افزود: اين روز را که مي توان از آن به جشن بصيرت و پايداري مردم نام برد، روزي است که مردم مسلمان و انقلابي ايران نشان دادند ، اين جمله حضرت امام خميني (ره) که فرمودند: (پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت تان آسيب نرسد)، رادر عمل به آن معتقد و پايبند هستند.
در اين نشست هماهنگي هاي لازم در خصوص تجمع باشکوه طلايه داران بصيرت انجام شد.

انتخاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۱۴:۰۱

25 Apr 2024