۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۴۳۳۹۸
در چهارمحال و بختیاری انجام شد:

برگزاری سومین مرحله دوره توانمند سازی معلم آینده ساز + تصاویر

سومین مرحله دوره توانمند سازی معلم آینده ساز، ویژه مدیران، معلمان پرورشی و معلمان تراز انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، سومین مرحله دوره توانمند سازی معلم آینده ساز، ویژه مدیران، معلمان پرورشی و معلمان تراز انقلاب اسلامی با حضور فرهنگیان 200 مدرسه دولتی از سرتاسر استان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در مجموعه رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

از اهداف این دوره می توان به، کاهش آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق و موادمخدر، توانمندسازی فرهنگیان در حوزه عرفان‌های نوظهور، تکفیری و بهائیت، عملیاتی شدن سند بنیادین تحول آموزش و پرورش، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش، آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی به فرهنگیان در حوزه‌های مختلف و بالابردن سطح آگاهی فرهنگیان در حوزه سوادرسانه‌ای اشاره نمود.

این طرح که با حضور فرهنگیان مدارس دولتی سراسر استان به وسیله بسیج فرهنگیان سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری و با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان اجرا شد در طی 3 سال تمام مدارس دولتی چهارمحال و بختیاری را پوشش خواهد داد به طوری که تمام فرهنگیان در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام /1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۵۷:۴۸

29 Mar 2024