۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۹۵
گزارش تصویری/

راهپیمایی استکبار ستیزی 13 آبان در شهرستان فارسان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور راهپيمايي 13 آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني با حضور مسئولين و مردم ولايتمدار شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز ، راهپيمايي 13 آبان از مقابل اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان به طرف چهارراه اميرکبير و  سپس مسجد و مصلاي امام حسين عليه السلام فارسان اين شهر برگزار شد و قشرهاي مختلف مردم به ويژه دانش آموزان و دانشجويان شرکت کننده در آن با سردادن شعارهايي همچون مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسراييل ، مرگ بر آل سعود و مرگ بر استکبار خشم و انزجار خود را از سياست هاي دنياي استکباري به سرکردگي آمريکا نشان دادند.

حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با بيان اينکه حضور پرشور مردم در راهپيمايي 13 آبان نشان‌دهنده نگاه ضد استکباري ملت ايران در طول سال‌هاي متمادي است، گفت: با ادامۀ رفتار و ادبيات اهانت آميز و زورگويانه دولتمردان امريکا در مواجه با ساير کشورهاي مسلمان و آزاديخواه، مردم ايران همچنان آمريکا را شيطان بزرگ و دشمن شماره يک جامعه بشري و صلح و امنيت جهاني مي‌دانند.

وي با اشاره به برشمردن ويژگيهاي دولت مستکبر افزود: دولت مستکبر دولتي است که به هيچ قانون بين المللي و منطقي پايبند نبوده و به دنبال استثمار و غارت ساير ملت هاست .

وي با اشاره به اينکه در راس همه نظامهاي جهان سلطه و مستکبران آمريکاست تصريح کرد : وظيفه ماست که بر اساس آموزه هاي ديني مان ؛ منطق ؛ عقل و علم در برابر هرگونه زورگويي بيستيم و هيچگاه تسليم خواسته دولتهاي مستبد و مستکبري در راس همه اين جنايتکاران يعني دولت امريکا نشويم .

در پايان مراسم راهپيمايي قطعنامه قرائت شد وپرچم آمريکا و اسرائيل به آتش کشيده شد و دانش‌آموزان، دانشجويان و اقشار مختلف مردم با سردادن شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر صهيونيست اعمال آنها را محکوم کردند.
 
توزيع محصولات فرهنگي و تبليغات محيطي با مضامين مرتبط با يوم الله 13 آبان و آمريکا ستيزي از جمله اقدامات فرهنگي در طول مسير راهپيمايي بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۱۲:۲۳

28 Mar 2024