۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۲
گزارش تصویری

در هفته نيروي انتظامي قبور مطهر شهداي لردگان غبارروبي شد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی قبور مطهر شهدای لردگان با حضور نيروهاي نظامي و انتظامي و مسئولان شهرستان، خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان، اقشار مختلف مردم، در گلزار شهداي اين شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی قبور مطهر شهدای لردگان با حضور نيروهاي نظامي و انتظامي و مسئولان شهرستان، خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان، اقشار مختلف مردم، در گلزار شهداي اين شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

در اين مراسم حجت الاسلام عبدالکريم خالدي مسئول عقيدتي سياسي انتظامي  شهرستان لردگان با گراميداشت  هفته نيروي انتظامي گفت: امنيت پايدار ايران اسلامي مديون خون شهدا و مجهادتهاي رزمندگان اسلام است.

وي، حضور هميشگي نيروهاي انتظامي در تمام صحنه‌ها را يکي از دستاوردهاي مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي برشمرد و گفت: حضور هميشگي نيروهاي انتظامي در تمام صحنه ها و نقاط کشور و زندگي اجتماعي مردم خود تاييدي بر اقتدار و امنيت توسط اين عزيزان است.

حجت الاسلام خالدي در ادامه با بيان اينکه امروز کشورمان در تمامي عرصه هاي علمي، صنعتي، نظامي و سياسي به توفيقاتي دست يافته است گفت: اکنون نيروهاي مسلح کشورمان آماده اند با تبعيت از رهبرمعظم انقلاب تمامي نقشه هاي شوم بيگانگان را خنثي ودربرابر زياده خواهي هاي آنان ايستادگي کنند.

مسئول عقيدتي سياسي انتظامي  شهرستان لردگان افزود: امنيت و آسايش هم از آن نعمت هايي است که تا هست قدرش را نمي دانيم، اما اگر گرفتار ناامني، سلب آسايش، آشوب و بلوا و هرج و مرج گرديم، مي فهميم که «امنيت»، چه نعمت بزرگ و گوارايي است، لذا بايد قدر اين نعمت را بدانيم پيش از آن که از دستش بدهيم.


انتهاي پيام/ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۲۸:۳۹

29 Mar 2024