کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه فارسان:

عزت و اقتدار نظام اسلامي در سايه خون شهدا بدست آمده است/ تنها راه مقابله با دشمن اتحاد و انسجام بين همه قشرهاي جامعه است

6 مهر 1398 ساعت 14:18

امام جمعه فارسان گفت: شهداي گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بزرگترين سرمايه معنوي کشورمان هستند و عزت و اقتدار نظام اسلامي در سايه خون شهدا بدست آمده و مرهون جانبازي هاي آنهاست.


حجت الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز  گفت: هشت سال دفاع مقدس شناسنامه ماست، ما به سفر معنوي احتياج داريم تا نسل جديد در آن سفر با حماسه‌ها و رشادت‌ها و درايت‌ها و تدبيرهاي شهدا آشنا شوند.

وي افزود: شهداي ما بزرگترين الگو براي اعتلاي کشور هستند،: بناي شهدا در واقع بناي يادبود حماسه‌ها و ايثار و فداکاري‌هاست در روزگار امروز ما به اين ثروت احتياج داريم.

وي اظهار داشت: شبهه دشمنان اين است که ملت‌هاي بزرگ سعي مي‌کنند آثار جنگ را از بين ببرند ولي کشور ما آثار جنگ را احيا مي‌کند، آنها مي‌گويند که ملت‌هاي پيشرفته با خاطره‌هاي جنگ خاطر مردم خود را مکدر نمي‌کنند در حالي‌که ما ملت خودمان را از اين بحث ناراحت مي‌کنيم که اين حرف از اساس باطل است.

وي بيان داشت: اگر امروز کشور در امنيت قرار دارد به دليل هويت فاخر کشور در هشت دفاع مقدس است.شهداي گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بزرگترين سرمايه معنوي کشورمان هستند و عزت و اقتدار نظام اسلامي در سايه خون شهدابدست آمده و مرهون جانبازي هاي آنهاست.

وي عنوان داشت: عظمتي که کشور در سالهاي متوالي پس از پيروزي انقلاب اسلامي کسب کرده به برکت خون و جانفشاني شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي است.شهدا شناسنامه فاخر و قاب تصويري زيبا و بزرگ از ملت بزرگ ايران براي دنيا ترسيم کردند.تنها راه مقابله با دشمن را وحدت و همدلي، اتحاد و انسجام بين همه قشرهاي جامعه است :شهدا با نثار جان خود درس اطاعت از رهبري و ولايت را به همه آزادگان کشور دادند.
 


کد مطلب: 42960

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/42960/1/عزت-اقتدار-نظام-اسلامي-سايه-خون-شهدا-بدست-آمده-تنها-راه-مقابله-دشمن-اتحاد-انسجام-بين-همه-قشرهاي-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir