۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۲۸۰۹
همرمان با تاسوعاي حسيني

مراسم آبروي کوچه ها افتخار محله در شهر کاج برگزار شد+تصوير

مراسم آبروي کوچه ها افتخار محله به مناسبت تاسوعا و عاشوراي حسيني با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل و جمع کثيري از اقشار مختلف مردم در شهر کاج برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ در اين مراسم که درب منزل شهيد امین صفري از شهداي شهر کاج برگزار شد، حجت الاسلام مهرداد بهرامي  امام جمعه شهر اردل با تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان اباعبدالله حسين (ع) و فرارسيدن ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني گفت: پيام هاي عاشورا، چراغ راه زندگي انسان‌هاست.

بهرامي افزود: امام حسين عليه السلام به ما آموخت که هرگز با ظالمان سازش نکنيم و در برابر دشمنان دين خدا با هر هزينه اي بايستيم.

وي با اشاره به فداکاري و ايثار شهدا در سالهاي دفاع مقدس و با بيان اينکه شهدا ادامه دهنده مکتب امام حسين(ع) هستند گفت: شهدا و رزمندگان اسلام با ايثار و از خود گذشتگي در سالهاي دفاع مقدس موجب سرافرازي انقلاب اسلامي شدند و پيشرفت کنوني کشور مديون فداکاري و از جان گذشتگي اين عزيزان است.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد:شهداي ما طلايه‌داران همه عرصه هستند ،چه عرصه فرهنگي چه اقتصادي چه معنوي و....شهداي عزيز ما با تکيه‌بر ارباب بي کفنشان و با تأسي به سيره اين امام همام جان خويش را در طبق اخلاص گذاشته و به نبرد کافران و صداميان رفتند.

وي در ادامه افزود: شهداي عزيز ما به ما راه را نشان داده و در مکتب امام حسين (ع) تحصيل علم و معنويت را فراگرفته و در جبهه‌هاي حق عليه باطل حضور يافتند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۵۲:۱۷

29 Mar 2024