۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۲۷۹۳
همزمان با سراسر کشور/

همايش شيرخوارگان حسيني در شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير

مراسم شيرخوارگان حسيني(ع) مصادف با نخستين جمعه ماه محرم به ياد کودک شش ماهه اباعبدالله الحسين(ع) و ديگر کودکان کشته شده در روز عاشورا است که در سال‌هاي اخير با برگزاري آن در ساير کشورهاي جهان رنگ و بوي خاصي به خود گرفته است.
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، مراسم شيرخوارگان حسيني(ع) مصادف با نخستين جمعه ماه محرم به ياد کودک شش ماهه اباعبدالله الحسين(ع) و ديگر کودکان کشته شده در روز عاشورا است که در سال‌هاي اخير با برگزاري آن در ساير کشورهاي جهان رنگ و بوي خاصي به خود گرفته است.
در اين روز لالايي مادران براي کودکان جامعه پوشيده به سبز، دل فلکيان را مي‌شکافد و زخم سربسته زمينيان را بار ديگر از خون جاري مي‌سازد تا پيام مظلوميت عاشورايان به گوش جهانيان برسد که در اين راستا همزمان با سراسر کشور اين مراسم با حضور انبوه مادران و کودکان شيرخواره در شهرستان‌ لردگان نيز برگزار شد.
اين همايش نوراني با سخنراني حجت‌الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان و مرثيه‌سرايي مداح اهل بيت عصمت و طهارت(ع)  سيد محمد موسوي همراه  بود.
اين مراسم همه ساله با شور بسياري در نخستين جمعه ماه محرم برگزار و پيام آمادگي براي ظهور منجي عالم بشريت و مبارزه با کودک‌کشان و مستکبرين اين همايش به جهان مخابره مي‌شود.












 
انتهاي پيام /630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۰۳:۰۰

29 Mar 2024