کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاوره خانواده و استاد دانشگاه:

تقويت مهارت‌هاي زندگي و روابط بين فردي نياز روز جامعه است

27 مرداد 1398 ساعت 10:33

مشاوره خانواده و استاد دانشگاه گفت: تقويت مهارت‌هاي زندگي و روابط بين فردي نياز روز جامعه است و در سايه آن تحکيم بنيان خانواده رخ مي‌دهد.


به گزارش  جهانبين نيوز؛ همايش ازدواج سالم و پايدار با هدف بهبود توانمندي و نگرش جوانان در زمينه ازدواج و ترغيب آنان به ازدواج مناسب و آگاهانه در شهرستان اردل برگزار شد.

دکتر مختاري مشاوره خانواده و استاد دانشگاه وسخنران اين همايش گفت: تقويت مهارت‌هاي زندگي و روابط بين فردي نياز روز جامعه است و در سايه آن تحکيم بنيان خانواده رخ مي‌دهد.

مختاري افزود: گذر از مراحل بلوع جنسي، عاطفي، اجتماعي و اقتصادي در زندگي اجتناب ناپذير است و بايد براي موفقيت در اين راه مهارت لازم را کسب کرد.

وي اضافه کرد: ازدواج قرارداد اجتماعي است و براي تضمين موفقيت آن بايد گفتمان منطقي احساسي و ارتباطي بين زوج‌ها ايجاد شود.

اين مشاور خانواده و استاد دانشگاه ادامه داد: با توجه به رشد اجتماعي و سطح آگاهي جامعه بايد بهترين پيوند‌ها در راستاي شرع و قانون منعقد شود.

عقد نمادين ازدواج دانشجويي و اهداء هدايايي از سوي امام جمعه ،فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل به اين زوج و اجراي موسيقي از ديگر برنامه هاي اين همايش بود.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 42684

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/42684/1/تقويت-مهارت-هاي-زندگي-روابط-بين-فردي-نياز-روز-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir