۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۴۲۶۰۳

برگزاری نخستین رویداد استارتاپ دانش‌آموزی ایدآموز در چهارمحال و بختیاری+تصویر

نخستین رویداد دانش‌آموزی ایدآموز چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن به همت پارک علم و فناوری، گروه دانشجویی "اهبا" و با همکاری دانشگاه پیام‌نور و آموزش و پرورش شهرستان بروجن برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ روز چهارشنبه ۱۶ مردادماه نخستین رویداد دانش‌آموزی ایدآموز در چهارمحال و بختیاری با حضور 100 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در مقطع تحصیلی متوسطه از مدارس شهر بروجن در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.

اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در این باره گفت: دراین رویداد که از ماه‌ها پیش طراحی و برنامه‌ریزی‌های آن آغاز و به مرحله اجرا در آمده است دانش‌آموزان در گروه‌های پنج نفره به‌صورت یک تیم با توجه به نقشه استانی که در اختیار آنها قرار داده شده است بر روی موضوعات، چالش‌ها و مزیت‌های استان مورد نظر، بحث و تبادل نظر می‌کنند و به ارائه راه حل و ایده‌پردازی درخصوص صنعت و دیگر مزیت‌های استانی می‌پردازند.

وی افزود: با توجه به فرآیند چیده شده، تیم‌ها موظفند با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیارشان قرار داده شده است با یکدیگر به رقابت پرداخته و از منابع و صنایع خاص هر منطقه برای بهبود و توسعه فعالیت‌های اقتصادی منطقه خودشان بهرمند شوند، البته در حین رویداد دانش‌آموزان باتوجه به راهنمایی‌های هدایتگر‌هایی که از قبل بروی موضوعات مسلط هستند به حل چالش‌های خود می‌پردازند و همراه با ایشان تا نهایی شدن ایده‌های‌شان پیش خواهند رفت.

پیرعلی یکی از اصلی‌ترین اهداف این رویداد را آشنایی و آگاه‌سازی جامعه بزرگ دانش‌آموزی کشور با مسائل روز و معضلات جامعه و جا انداختن مفاهیم اقتصاد دانش‌بنیان با توجه به شناخت منابع و ظرفیت‌های داخلی کشور دانست و اظهار امیدواری کرد: با پرورش نیروهای متخصص و جوانان خلاق این مرز و بوم به شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های بالقوه کشور نایل آییم.

در پایان از تیم‌های برتر این رویداد با اهدای جوایز تجلیل شد.
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۵۴:۰۸

28 Mar 2024