۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۲۵۲۷
نمايشگاه دست آوردهاي فني و حرفه اي لردگان

امام جمعه لردگان: مهارت آموزي گام نخست « رونق توليد» است+ تصاوير

امام جمعه لردگان گفت: نقش اصلي راهبرد و شعار رهبري براي سال ۹۸ بر عهده جوانان است و مهارت آموزي گام نخست « رونق توليد» است.
به گزارش جهانبین نیوز؛حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان امروز در بازيد از  نمايشگاه دست آوردهاي فني و حرفه اي گفت: در جامعه امروز مهارت آموزي به يک نياز و ضرورت اجتناب ناپذير اجتماعي تبديل شده است.

وي افزود: با توجه به اينکه فني و حرفه اي در تربيت نيروي ماهر بر اساس نياز منطقه اي نقشي مهم ايفا مي کند بايد بر اساس آينده نگري و تربيت نيروي ماهر بر اساس نياز چند سال آينده  در تربيت نيروي انساني گام برداريم.
 
امام جمعه لردگان گفت: نقش اصلي راهبرد و شعار رهبري براي سال ۹۸ بر عهده جوانان است و مهارت آموزي گام نخست « رونق توليد» است.
 
تاج زاد با تاکيد بر فراگيري حرفه‌هاي مهارتي بيان کرد: اولين راه رسيدن به اين آموختن در نظر داشتن خدا و تقواي الهي همراه با  تلاش فردي و جمعي موجب دست يابي به اشتغال و رفع بيکاري مهارت آموزي مي شود که همه جوانان متقاضي اشتغال بايد به اين مهم توجه کنند.

امام جمعه لردگان با اشاره به ظرفيت بالاي شهرستان لردگان در عرصه اشتغال و کارآفريني گفت: اين شهرستان قابليت‌هاي مهمي در ايجاد اشتغال و کارآفريني دارد که با شناسايي و معرفي اين ظرفيت‌ها  به جوانان زمينه مهارت آموزي جوانان فراهم شود.

گفتني است به مناسبت 6 مرداد، روز ملي ترويج آموزش هاي فني و حرفه اي و كارآفريني توسط امام جمعه، فرماندار و برخي از ادارات شهرستان لردگان از نمايشگاه دستاوردهاي فني وحرفه اي شهرستان بازديد به عمل آمد.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۱۲:۱۹

28 Mar 2024