۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۴۲۱۹۹

آيين بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره) در شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير

مردم ولايت مدار شهرستان لردگان با حضور در مراسم سالروز ارتحال بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي امام خميني(ره) ارادت خود را به آن پير سفر کرده نشان داده و با مقام معظم رهبري تجديد ميثاق کردند.
به گزارش خبرنگار جهابین نیوز ،حجت‌الاسلام احمدي مسئول شوراي سياست گزاري ائمه جمعه استان چهارمحال و بختياري ضمن تسليت رحلت بنيانگزار انقلاب اسلامي ايران با  اشاره به نحوه زندگي و سيره اخلاقي حضرت امام خميني (ره) اظهار داشت: زندگي و فعاليت‌هاي حضرت امام خميني(ره) بر سه عامل اصلي ايمان به خدا، ايمان به اهداف و نيز ايمان و احترام به امتي که انقلاب کرد مبتني است.
احمدي اظهار داشت: علما و فقها در عصر غيبت جانشين پيامبران و امامان هستند که امام (ره) شايسته اين جايگاه است.

وي گفت: از جمله اوصاف بنيان‌گذار انقلاب از ابتداي شروع نهضت تا پايان عمر عدم توجه به بيگانگان است که در اين راستا کشور را به استقلال واقعي رساندند.

مسئول شوراي سياست گزاري ائمه جمعه استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه تفکرات، رفتار، انديشه ها و مبارزات امام خميني(ره) الگوي مناسبي براي ملت ايران و جهان اسلام است اظهار داشت: با برگزاري هرچه باشکوه تر چنين مراسماتي اين الگو بايد به نسل‌ هاي آينده معرفي شود.

وي با بيان اينکه اين نظام مقدس و انقلاب از برکت امام خميني(ره) و خون شهداء است، افزود: شناخت و حراست از دستاوردهاي امام(ره) و وفاداري به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي وظيفه همگاني است.

حجت الاسلام احمدي گفت: پيروزي انقلاب اسلامي بزرگترين نعمت خداوند به ملت ايران است، از اين رو انديشه و ديدگاه امام راحل بايد با اتخاذ راهکار درست و اصولي در جامعه ترويج و نهادينه شود.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۳۷:۳۳

29 Mar 2024