۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۲۱۷۲

حضور باشکوه مردم روزه دار اردل در راهپيمايي روز قدس +تصوير

همزمان با آخرين جمعه ماه مبارک رمضان، مردم شهرستان اردل با شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس، بار ديگر حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام کردند.
به گزارش  جهانبین نیوز؛ مردم روزه دار و هميشه در صحنه شهرستان اردل، در آخرين جمعه ازماه مبارک رمضان با اجتماع در چهار راه نماز  اين شهر، صحنه‌هاي پرشوري از حماسه حضور در دفاع از مردم مظلوم فلسطين خلق کردند و با مشت‌هاي گره کرده، فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر دادند.

راهپيمايان درحالي که در دستان خود پلاکاردهايي با مضامين حمايت از قدس، قدس را آزاد مي‌کنيم و به زودي در قدس نماز جماعت مي‌خوانيم، با عبور از خيابان شهدا شعار مرگ بر استکبار سر داده و اسرائيل را دشمن شماره يک جهان اسلام معرفي کردند.

حضور نسل‌هاي مختلف جامعه، پير و جوان، زن و مرد در راهپيمايي روز قدس بار ديگر اين واقعيت را ثابت کرد که آرمان فلسطين به نسل و يا گروه خاص محدود نمي‌شود بلکه قدس تبلور عظمت ملت‌هاي مسلمان و نمادي از استقامت، ايستادگي و پايداري حق عليه باطل است و بايد از آن حمايت کرد.

مردم اردل بار ديگر ثابت کردند که در دفاع از آرمان‌هاي آزاديخواهان مي بايد اختلاف سليقه‌ها را کنار گذاشت و قطره قطره به اقيانوس عظيم ملت‌هاي مسلمان و آزاديخواه در دفاع از مردم مظلوم فلسطين پيوست.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۰۹:۲۳

28 Mar 2024