۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۱۹۷۷
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

تلاش جهان غرب براي جايگزيني زندگي غربي به جاي زندگي ايراني

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: امروز جهان غرب درقالب برنامه‌هاي مختلف در تلاش براي جايگزيني زندگي غربي به جاي زندگي ايراني-اسلامي است.
به گزارش جهانبین نیوز، حميد يزداني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان امروز در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد فارسان با بيان اينکه دانشجويان بايد به موضوع سبک زندگي اسلامي بپردازند، اظهار کرد: سبک زندگي موضوع مهمي است که رهبر معظم انقلاب از سال 89 به آن تاکيد داشتند، رويکردهاي اساسي تمدن اسلامي بايد با سبک زندگي گره زده شود و در موضوعاتي مانند سبک تربيتي، سبک فرهنگي، سبک توحيدي، سبک انقلابي و غيره کار شود.

وي با اشاره به بيانيه مقام معظم رهبري در گام دوم انقلاب گفت: بند آخر اين بيانيه بر سبک زندگي اسلامي تأکيد و توجه دارد. نخبگان و فرهيختگان جامعه بايد به اين مسئله توجه کنند.

یزدانی تاکيد کرد: امروز جهان غرب درقالب برنامه‌هاي مختلف در تلاش براي جايگزيني زندگي غربي به جاي زندگي ايراني-اسلامي است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: به دليل اينکه ما قدردان بسياري از ظرفيت‌ها و الگوهاي خود نيستيم دشمن توانسته با برخي برنامه‌هاي انحرافي در اين زمينه به وجود آورد.

وي ادامه داد: در مقابل تلاش دشمن براي فاصله گرفتن از سبک زندگي اسلامي بايد ارزش‌ها، سبک زندگي و الگوهاي اسلامي را با روش‌ها و ابزار روز به جامعه معرفي کرد.

یزدانی اضافه کرد: اسلام در رابطه با سبک و تمام شئون زندگي اسلامي برنامه دارد و بايد با شناخت و معرفي آن اصول به جامعه، جلوي ترويج سبک زندگي شکست‌خورده غرب را گرفت.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان تاکيد کرد: براي ترويج سبک زندگي اسلامي در جامعه و مقابله با دسيسه‌هاي دشمن در اين خصوص بايد به صورت جهادي و هوشمندانه عمل کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۵۹:۳۴

29 Mar 2024