۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۱۹۷۳

گزارش تصویری/نمایشگاه گروهی معلمان هنر استان در شهرکرد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از افتتاحیه نمایشگاه گروهی گروهی معلمان هنر استان در شهرکرد خبر داد
به گزارش جهانبین نیوز، جواد کارگران، مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری؛ ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه شامل ٤٠ اثر از آثار معلمان هنر استان می باشد که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، اداره کل آموزش و پرورش، بسیج هنرمندان و دبیرخانه راهبری هنرهای تجسمی و نمایش استان و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولین فرهنگی و هنری افتتاح شد.

وی افزود: آثار موجود در این نمایشگاه با موضوع آزاد و با تکنیک های آبرنگ، رنگ و روغن و ...، در قالب تصویرسازی، تصویرگری و ... می باشند.

مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حشمت اله اصلانی، فریدون آذر بهرا، فاطمه باقری هفشجانی، زینب اسدپور، بهرام صدیقی، پیمان باقری، محسن علی بابایی و اعظم جهانگیریان از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی در پایان  گفت: نمایشگاه گروهی معلمان هنر استان از ١٤ اردیبهشت ماه جاری لغایت ١٩ اردیبهشت ماه از ساعت ٩ صبح الی ١٣ و ١٦ الی ١٩ پذیرای علاقمندان می باشد.

عکاس:رضا کمالی دهکردی
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۴۱:۴۹

29 Mar 2024