کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته درختکاری

کاشت نهال به ياد شهدا در شهرستان فارسان

21 اسفند 1397 ساعت 10:26

در روز بزرگداشت شهدا و همزمان با هفته درخت کاري به ياد هر شهيد يک نهال در گلزار شهداي شهر فارسان کاشته شد.


به گزارش جهانبین نیوز، همزمان با فرا رسيدن 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و هفته درختکاري با مشارکت ادارات شهرستان فارسان و با پيشگامي بنياد شهيد شهرستان فارسان مراسمي برگزار گرديد که طي آن ابتدا قبور مطهر شهدا غبارروبي و گلباران شده و در جوار اين قبور مطهر به ياد هر شهيد يک نهال کاشته شد.

حجت الاسلام فتاحي رئيس بنياد شهيد شهرستان فارسان در اين برنامه گفت: اين برنامه‌ها بسيار سودمند بوده و تماما بيانگر اصول اسلامي و انساني است چراکه هم ياد شهدا گرامي داشته مي‌شود و هم به طبيعت کمک مي‌شود.

وي تصريح کرد: درختکاري يکي از زيباترين اعمال است و در اصول اسلامي نيز بر آن بسيار تاکيد شده و زيباترين و سودمندترين کاري است که به جان آدمي و به جان جامعه حياتي دوباره مي بخشد.

حجت الاسلام فتاحي ضمن تشکر از ادارات شهرستان به خصوص منابع طبيعي و سپاه به جهت همکاري در اجراي اين برنامه اظهار داشت: اجراي اينچنين برنامه هايي به بهانه ها و مناسبت هاي مختلف مي تواند در فرهنگ ساز باشد و به سلامت محيط و جامعه کمک نمايد.

ما اقتدار امروزمان را به اين شهدا مديونيم

مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان نيز ضمن تقدير و تشکر از همکاري ادارات در اجراي اين برنامه گفت: انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي با هدف اشاعه فرهنگ غني اسلامي و تشيع در جهان اتفاق افتاد و به لطف خدا ما تا حد زيادي در اشاعه فرهنگ ايثار و مقاومت در جهان موفق بوده ايم.

وي بيان داشت: امروز در جاي جاي دنيا صداي انقلاب ما شنيده شده است از همه مهمتر اينکه اين انقلاب استلال کامل را براي مردمان اين سرزمين به ارمغان آورده است. استقلالي که همراه با قدرت و عزت است. امروزه هيچ کشوري در دنيا نميتواند به ايران اسلامي تعرض کند اگر ما تاريخ را بررسي کنيم در گذشته با هرجنگي که به کشور تحميل ميشد يک تکه از خاک اين سرزمين به يغما مي رفت اما به برکت اين نظام و به لطف پيروي از ولايت در جنگ تحميلي حتي يک وجب از خاکمان را به دشمن متعرضي که تمام دنيا يکپارچه از او حمايت و او را تجهيز کردند نداديم.

وي در پايان بيان کرد: ما اقتدار امروزمان را به اين شهدا مديونيم و احترام به شهدا وظيفه تک تک افراد اين جامعه و ملت است.  

انتهای پیام1026ج /590پ
 


کد مطلب: 41554

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/41554/1/کاشت-نهال-ياد-شهدا-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir