۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۱۵۳۲
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام 250 دانشجوی پسر به اردوهای راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: اردوی راهیان نور پسران دانشجویی با حضور 250 دانشجو از تاریخ 15 اسفند ماه آغاز و تا امروز ادامه دارد.
مرتضی کریمی مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه با هدف تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب درخصوص اهمیت راهیان نور و اینکه شهدا باید به جوانان معرفی شوند اظهار کرد: اردوی راهیان نور پسران دانشجویی از تاریخ 15 اسفند ماه آغاز و تا امروز ادامه دارد.
 
وی با اشاره به اینکه در این اردوها 250 دانشجو با 16 اتوبوس از مناطق فکه، فتح‌المبین، دانیال نبی در شهر شوش، طلائیه، دوکوهه و... بازدید کردند ادامه داد: هر اتوبوس را یک روحانی و یک راوی همراهی می‌کرد اما از راویان کشوری نیز جهت برگزاری برنامه‌های خاص استفاده شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مدت برنامه‌های اردو از شبکه استانی جهانبین از طریق پخش زنده در اختیار سایر هم‌استانی‌ها قرار گرفت.

کریمی یادآور شد: اردوی راهیان نور دختران نیز از تاریخ 20 اسفندماه آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت و این برنامه نیز بصورت زنده از شبکه جهانبین پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۰:۳۸

31 Dec 2019