۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۸۴۷۳
به مناسبت ایام الله دهه فجر

خدمت‌رسانی تیم پزشکی در مناطق محروم شهرستان فارسان

فرمانده حوزه ادارات ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: انقلاب ما انقلاب مستضعفان و محرومان بود و اگر قرار است اين انقلاب خدمت گزار باشد و خدمت رساني کند همين مردم محروم و مستضعف که پيشگام انقلاب بوده اند و براي اين انقلاب زحمت کشيدند و خون دادند مستحق ترين افراد هستند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، به مناسبت فرارسيدن سي و نهمين فجر انقلاب حوزه ادارات سپاه ناحيه فارسان يک تيم پزشکي و درماني را در خصوص انجام معاينات عمومي بهداشت و دهان و همچنين توزيع خمير دندان و مسواک به دبستان سيمين دخت مالکي واقع در يکي از مناطق محروم فارسان-منطقه کمال الدين-اعزام کرد.

پايگاه سيدالشهدا شبکه بهداشت که در انجام اين اقدام خداپسندانه پيش قدم شده بود با اعزام تعدادي از پزشکان و متخصصان در امر دندانپزشکي و بهداشت دهان و دندان به اين منطقه محروم توانست نزديک به 210 نفر دانش آموز اين دبستان را معاينه و تحت نظر قرار دهد.

              

  فرشيد اميريان فرمانده حوزه ادارات در اين خصوص عنوان کرد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان و محرومان بود و اگر قرار است اين انقلاب خدمت گزار باشد و خدمت رساني کند همين مردم محروم و مستضعف که پيشگام انقلاب بوده اند و براي اين انقلاب زحمت کشيدند و خون دادند مستحق ترين افراد هستند.


                  
وي  در ادامه عنوان کرد: از نظر ديني هم يکي از مهم ترين آموزه هاي قرآن و اهل بيت عليهم السلام خدمت به مردم و نيازمندان جامعه است . از ديدگاه مکتب حيات بخش اهل بيت خدمتگزاري به افراد جامعه، حد و مرزي ندارد و يک دين باور حقيقي در تمام صحنه هاي زندگي با الهام از رهبران آسماني خويش مي کوشد تا باري را از دوش ديگران بردارد همانطور که پيامبر رحمت نيز مي فرمايند: هر مسلماني که به گروهي از مسلمانان خدمت کند خداوند متعال به تعداد آنان، خدمتگزاراني را در بهشت به او عطا خواهد کرد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۴۶:۴۶

28 Mar 2024