۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۲۸۰۲۸
با حضور شاعران آئيني برگزار شد

افتتاحيه نخستين گرده همايي انجمن شعر آرنگ پشتکوه بختياري+تصاوير

نخستين گرده همايي انجمن شعر آرنگ پشتکوه بختياري در روستاي نيسياق شهرستان اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در افتتاحييه انجمن شعر و ادب آرنگ پشتکوه بختياري در روستاي نيسياق شهرستان اردل تشکيل اين انجمن‌ها را فرصتي در جهت تقويت و پاسداشت شعر و ادبيات گويشي دانستند.

همتي اظهار کرد: تشکيل اين انجمن به منظور کشف، رشد و هدايت استعدادهاي جوانان و نوجوانان و غني‌سازي انديشه‌ها و بالا بردن اطلاعات آنها در حوزه شعر و ادب خواهد بود.

وي با اشاره به اينکه برگزاري جلسات نقد و بررسي اشعار در کنار خوانش شعر در پيشرفت شعرا بسيار مهم و حائز اهميت است از اعضا خواستند نقد منصفانه کنند و از روي غرض و کينه نباشد و بر تداوم وبرگزاري مستمر جلسات انجمن تاکيد نمودند تا شاهد درخشش و پيشرفت انجمن در همايش‌ها وجشنواره‌هاي شعر در سطوح مختلف باشيم.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در اين جلسه ضمن تقدير و تشکر از اعضاء انجمن و قول مبلغ ۱۰ ميليون ريال کتاب جهت تجهيز کتابخانه انجمن اهداء دادند و از آقاي قهرمان محمدي و آقاي قهرمان مختاري در جهت اهداء کتاب و اهداء قفسه کتاب به انجمن شعر و ادب آرنگ پشتکوه بختياري تقدير وتشکر نمودند.

اين برنامه با شعرخواني شعرا و شاهنمامه‌خواني و اجراي موسيقي ادامه و در پايان از اعضاء و شعرا تجليل بعمل آمده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اکبر بهرامی
درود بر شما کارتان خوب بود

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۰:۴۶:۵۶

19 Apr 2024